Pozorný rodič, pozorné dítě
Pohyb. Něco tak samozřejmého a banálního. Každý z nás se pohybuje, přemisťuje, putuje, zkrátka mění svou polohu vůči jiným tělesům. Stačí... Více →
Projekt „Komplexní program rozvoje inkluzivního vzdělávání v
MŠ“, id. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000550 je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Věda, výzkum a vzdělávání a státního rozpočtu ČR.
Montessori školy Andílek – mateřská škola a základní škola o.p.s.
Asociace Montessori ČR z.s. a OSE Czech Republic z.s.
leden 2017 – prosinec 2019
Julie Brátová – koordinátorka projektu, julie.bratova@montessoriandilek.cz
Cílem projektu je rozvoj inkluzivního a individualizovaného vzdělávání dětí předškolního věku a řešení problematiky sociálního začleňování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí s odlišného socio – kulturního prostředí do MŠ, a to formou podpory vzájemného sdílení znalostí a zkušeností MŠ a vytvořením metodiky.
Pedagogičtí pracovníci předškolního vzdělávání v krajích ČR, bez ohledu na koncepci vzdělávání školy, ze které pocházejí. Další cílovou skupinou projektu jsou vedoucí a provozní pracovníci mateřských škol v ČR.
Pohyb. Něco tak samozřejmého a banálního. Každý z nás se pohybuje, přemisťuje, putuje, zkrátka mění svou polohu vůči jiným tělesům. Stačí... Více →
Lehli jste si někdy se svým miminkem na zem a podívali se, co všechno vidí? Kam dohlédne? Co mu nabízíme... Více →
Komentáře